- Gratis verzonden vanaf € 125
- Elke dag vers
- Snel thuisbezorgd, of afhalen
- Service waar je blij van wordt
Betaalopties
Kwalitatief alleen het beste, met aandacht geselecteerd en met service geleverd.
Wij bieden jou als klant graag de best mogelijke service. Daarom kun je bij ons bijvoorbeeld op verschillende manieren betalen. iDEAL, PayPal, creditcard of liever achteraf, kies zelf hoe je het liefst betaalt.
Hieronder vind je informatie over de verschillende betaalmethoden.

iDeal
De betaling wordt direct verwerkt en je bestelling wordt direct in behandeling genomen.

Mastercard
De betaling wordt direct verwerkt en je bestelling wordt direct in behandeling genomen.

Visa
De betaling wordt direct verwerkt en je bestelling wordt direct in behandeling genomen.

American Express
De betaling wordt direct verwerkt en je bestelling wordt direct in behandeling genomen.

Apple Pay
Stel, je bent lekker online aan het shoppen bij ons, je hebt een Apple-apparaat dat geschikt is voor Apple Pay en je bent klaar om heerlijke biefstuk in je winkelmandje af te rekenen. Dan kan dit bij Meat-Vlees met Apple Pay.
Je hoeft geen gegevens meer in te vullen, vermijdt de hele check-out en kan binnen een paar seconden met Face ID of Touch ID je bestelling afgerond hebben. Apple Pay werkt op de volgende apparaten:
- iPhone 6 of nieuwer;
- iPhone SE;
- iPad Pro;
- iPad Air 2;
- iPad 5e generatie;
- iPad mini 3 of nieuwer;
- Elke Mac van 2012 of daarna met macOS Sierra (bevestigen met iPhone 6 of nieuwer of Apple Watch);
- MacBook pro met Touch ID.

Klarna (achteraf betalen) ( € 1,00 + 2,99%)
Klarna geeft je de mogelijkheid om je online bestelling achteraf te betalen. Via Klarna kan je tot 14 dagen na levering je bestelling betalen.
Wil je hiervan gebruik maken? Kies bij het afrekenen van de producten in je winkelwagen dan voor Klarna als betaalwijze.
Binnen 1 week na levering ontvang je per e-mail een betaalverzoek van Klarna. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om het bedrag aan Klarna te betalen via iDEAL of per bankoverschrijving.
Klarna is op dit moment alleen als betaalwijze te kiezen voor orders tot € 250,- .
Hoe kan ik contact opnemen met Klarna?
Via de website van Klarna kan je contact opnemen met de klantenservice. Je kan ook bellen naar 020 – 80 82 852 (maandag t/m vrijdag 8 – 20 uur, zaterdag 9 – 13 uur).
Veelgestelde vragen
Waarom wordt mijn Klarna betaling niet geaccepteerd?
Klarna is op dit moment alleen te kiezen als betaalwijze voor orders tot € 250,- . Daarnaast heeft Klarna een eigen acceptatiebeleid waar wij geen invloed op hebben. Bij deze kredietcheck kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij hen, het bedrag waarvoor je wilt bestellen en externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepalen of de aankoop goedgekeurd kan worden. Als je Klarna betaling niet geaccepteerd wordt en je inzicht wil in de reden daarvan, kan je rechtstreeks contact opnemen met Klarna.
Meer informatie over achteraf betalen vind je in de Algemene voorwaarden van Klarna

PayPal
De betaling wordt direct verwerkt en je bestelling wordt direct in behandeling genomen.