Skip to content

Veelgestelde vragen

Het vlees wordt gevacumeerd, in een speciaal geïsoleerde verpakking verzonden. Hierdoor blijft de temperatuur van uw producten tot wel 36-uur geborgd (ook in de zomer).

Wij bezorgen uw pakket altijd ‘s avonds. U kunt de bezorger tussen 17:00 – 22:30 uur verwachten.

De bezorger zal uw pakket dan doorgaans bij de buren proberen aan te bieden. Hij laat dan een briefje bij u in de brievenbus achter bij welke buur u uw pakket kunt ophalen. Mocht ook geen van de buren thuis zijn zal het pakket de volgende dag nogmaals worden aangeboden.

Wij proberen altijd alle producten op voorraad te hebben. Bij ieder product ziet u de actuele voorraadstatus. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat een product niet voorradig is, zal er z.s.m. contact met u worden opgenomen om u hierover te informeren. U beslist dan zelf of u de bestelling door wilt laten gaan.

Zolang uw bestelling nog niet is aangeboden bij PostNL kunt u na contact met onze klantenservice uw bestelling kosteloos annuleren.

Nadat u de bestelling volledig hebt afgerond krijgt u van ons een bevestigingsmail. Mocht u deze niet ontvangen check dan uw ongewenste post, staat ook hier geen bevestiging bij neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice.

Dit is per product verschillend. Op ieder product vindt u een etiket met hierop informatie over:

houdbaarheid;

ingrediënten;

allergenen.

Voor orders vanaf € 60 betaald u bij ons geen verzendkosten.

Voor orders van € 35 tot € 60 betaald u € 5,95 verzendkosten.

Voor orders tot € 35 betaald u 12,95 verzendkosten.